Blogpost

Mails niet ontvangen *UPDATE*


Naar aanleiding van mails die niet goed werden ontvangen is er een grote wijziging gekomen in het mail systeem.


Doordat spam scanners de HTML code van weTickets zagen als spam hebben we besloten standaard alle HTML code uit te zetten in de emails.


We hebben verschillende tests uitgevoerd waaruit blijkt dat de mails nu DIRECT in de inbox aankomen, dus niet eerst in de “ongewenste email”. Dit hebben we o.a. getest bij de strengste email provider van Microsoft (@hotmail @live etc.).


Daarnaast hebben we een test uitgevoerd bij verschillende spam mail checkers, deze hebben allemaal aangegeven dat onze mails niet als spam worden gezien (bij enkele hadden we zelfs de 100% score).


Vanaf nu worden er geen afbeeldingen en geen HTML meer weergegeven in de emails.  De emails zien er visueel wat minder uit, maar hierdoor de leverbaarheid van de emails een heel stuk hoger!


 




Gebruik weTickets helemaal vrijblijvend, u heeft binnen 2 minuten een fantastische e-ticketshop. Probeer het nu!

Registreer nu gratis!