Blogpost

Probleem met niet aangekomen emails of e-tickets


Afgelopen tijd zijn er veel klachten geweest over niet aangekomen emails (vooral bij Hotmail adressen), dit komt mede doordat wij een samenwerking waren aangegaan met een grote email provider. Deze email provider had geen goede reputatie, door deze slechte reputatie kwamen alle email standaard in de “ongewenste email”. Dit komt mede doordat er meerdere bedrijven zijn die via dezelfde email provider emails verstuurd, en daar zaten bedrijven tussen die daadwerkelijk spam verstuurde.

Toen hebben wij besloten om onze eigen email server te gaan draaien, deze verstuurd dus enkel emails voor weTickets. En dit heeft zijn vruchten afgeworpen want onze emails worden tegenwoordig goed ontvangen!

Er is ook een test om te kijken wat onze reputatie is, en deze heeft op dit moment de maximale score (zie het beeld hier onder):

Schermafbeelding 2015-10-06 om 10.01.13



Gebruik weTickets helemaal vrijblijvend, u heeft binnen 2 minuten een fantastische e-ticketshop. Probeer het nu!

Registreer nu gratis!